wtorek, 17 czerwca 2014

AGD

     Siemanko Kochani <3 ! Dzisiejszy wpisik będzie krótki. Sorka że dopiero o tej godzinie ale wczesniej nie miałam jak. To tyle z rozwinięcia przejdźmy do tematu =D ! 
     Postanowiłam iż dzisiejszy post będzie o gadżetach Ari ( wyjaśniając krótko AGD, czyli telefon itp. ;d )
Przegladałam sobie insta Arianki i znalazłam kilka zdj. obczajcie sami ;P :

Tutaj na tym zdj. zakreślonym czerwonym kolorem jest telefon Ariany; a dokładniej iphone 5. Gdybyście ( link : http://allegro.pl/wyprz-apple-iphone-5-32-gb-eu-white-gwar-fv-23-i4304275076.html )
Tutaj także widać zaznaczony linią czerwoną tym razem laptop ;p ; a dokładniej firmy apple, MacBook tak jak iphony i ipady ;) ( link : http://pl.mobileshop.eu/laptop/apple/macbook-air-11-md712/ )
choc pisze że srebrny to na moje oko jest biały ale spx ;p ; daltonistką chyba nie jestem heh 
Tutaj jeszcze raz zdj. z tym samym laptopem ;D
--------------------------------------------------------------------------
To na dzis tyle mam nadzieję że chociaż troche przybliżyłam wam AGD Ari <333 
/ RainbowBear


1 komentarz: